PROJEKTAS ,,TĖVYNĖS PAŽINIMAS NAUDOJANT ĮVAIRIAS METODINES UGDYMO PRIEMONES“

  • Home
  • Anavilis LT
  • PROJEKTAS ,,TĖVYNĖS PAŽINIMAS NAUDOJANT ĮVAIRIAS METODINES UGDYMO PRIEMONES“
2024 10 gegužės

Tėvynė – svarbiausia mūsų gyvenimo vieta, kurioje mes gimėme ir užaugome. Ikimokyklinio
ugdymo procese pedagogai ugdytiniams siekia suteikti kuo daugiau žinių bei skiepyti meilę ir
pagarbą savo Tėvynei. Kiekvienas mokytojas ieško ir atranda įvairių mokymo būdų, kurie

ugdytinius sudomina, suteikia naujų žinių ir įvairiapusiškai ugdo.
Projektas vyko nuo 2024m. sausio 8 iki gegužės 1 dienos.

Tikslas – pasidalinti gerąja patirtimi, pasisemti naujų idėjų siekiant ugdymosi veiksmingumo.
Uždaviniai:
1. Paskatinti ikimokyklinio amžiaus vaikus ugdančius pedagogus sukurti ir ugdymo procese
išbandyti efektyvias ugdymo(si) metodines priemones Tėvynės pažinimo tema;
2. Paskatinti pedagogų gerosios patirties sklaidą pristatant metodines ugdymo priemones
Tėvynės pažinimo tema ir išryškinant jų panaudojimo ugdymo procese galimybes bei naudą.
Pristatyta priemonė.
Vilniaus r. Glitiškių vaikų darželio Anavilio ikimokyklinio ugdymo skyrius
Mišri grupė ,,Paukšteliai‘‘
Vyr. mokytoja Jūratė Baltrušaitytė
,,Stebuklingi padėkos žodeliai- sudėliok‘‘
Priemonės tikslas:
Įsigilinti į padėkos žodelius, panaudojant Lietuvos žemėlapį kaip puzzle.
Priemonės aprašymas:
Pirmoji dėlionės dalis –
,,LABAS – VISO GERO. Būsiu visad mandagus‘‘. Pasiūlyta buvo nupiešti jūrą, saulėtekį,
saulėlydį.
Antroji dėlionės dalis –
,,PRAŠAU- ATSIPRAŠAU. Gyvenkime draugiškai, kad nereiktų atsiprašinėti‘‘. Šioje
dėlionės dalyje pasiūlyta buvo klijuoti žmogeliukus, medžius.
Trečioji dėlionės dalis –
,,AČIŪ – už laisvę‘‘ ir užduotėlė buvo nupiešti Gedimino pilį, trispalvę, apie gimtinę.
Priemonė buvo skirta Lietuvių kalbos dienų edukacinei veiklai ,,Stebuklingi padėkos žodeliai-
sudėliok‘‘. Bendradarbiaujant kartu su tėvais, vaikai parodė savo kūrybą ir fantaziją.